Η δημιουργία ιστοσελίδας για μία επιχείρηση είναι άκρως απαραίτητη στην σημερινή εποχή, γιατί θα μπορεί ο καθένας, να την επισκεφθεί. Η ιστοσελίδα, όσο καλά σχεδιασμένη και να είναι, δεν θα μπορεί να προσφέρει αυτά που θέλουμε, αν οι επισκέπτες δεν μάθουν για την ύπαρξη της. Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να γίνουν αρκετές ενέργειες με την πιο σημαντική να είναι η προώθηση, προκειμένου οι μηχανές αναζήτησης και κατ΄επέκταση και οι χρήστες, να μάθουν για την ύπαρξη της.

Αν θέλουμε λοιπόν να έχουμε επισκέπτες στην ιστοσελίδα μας, πρέπει να εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης, αλλά και γενικότερα όπου είναι εφικτό. Όσο υψηλότερα εμφανίζεται μια ιστοσελίδα στις μηχανές αναζήτησης τόσο πιο εύκολα θα εντοπιστεί από χρήστες και υποψήφιους πελάτες. Αν θέλουμε λοιπόν να έχουμε επισκέπτες πρέπει να ανεβάσουμε την ιστοσελίδα μας στην πρώτη δεκάδα αποτελεσμάτων για τη φράση που μας ενδιαφέρει. Για να γίνει αυτό θα χρειαστεί πολύ καλή προώθηση ιστοσελίδων.

Μερικές από τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται για την προώθηση ιστοσελίδων είναι οι εξής:

– Search Engine Marketing (SEM) σε συνδυασμό με την βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
– Social Media Marketing σε συνδυασμό με την βελτιστοποίηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης (SMO)
– Διαφήμιση Google AdWords
– Google My Business
– Διαφήμιση Facebook
– Διαφήμιση με Banners
– Video Marketing
– Φωτογραφίσεις
– E-mail / Newsletter Marketing

Υπάρχουν δύο βασικοί τρόποι προώθησης ιστοσελίδων που επιλέγονται ανάλογα με το αντικείμενο που προωθείται και τον ανταγωνισμό που υπάρχει. Το πρώτο είναι η οργανική βελτιστοποίηση (SEO – Search Engine Optimization) και δεύτερον η πληρωμένη καταχώριση με τη δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας.

Το SEO (off page και on page) είναι μια σειρά από εξειδικευμένες διαδικασίες και τεχνικές εργασίες που υλοποιούνται σε μία ιστοσελίδα, αλλά και η βάση για την προώθηση ιστοσελίδων.

Η σωστή επιλογή της κατάλληλης προώθησης της ιστοσελίδας σας θα σας προσφέρει τα εξής πλεονεκτήματα:

– Περισσότεροι επισκέπτες καθοδηγούνται στην ιστοσελίδα σας
– Αυξάνεται το ποσοστό των επισκεπτών σας σε πελάτες
– Μεγαλύτερη προώθηση της επιχείρησής σας στο Internet
– Χαμηλό κόστος
– Δυνατότητα αυτοματοποίησης
– Στατιστικά παρακολούθησης (tracking / analytics)

Google SEO 2

Τελικός στόχος είναι η υψηλή κατάταξη του ιστοχώρου στις μηχανές αναζήτησης (SEM) και η αύξηση της επισκεψιμότητας μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων, με αποτέλεσμα το περιεχόμενο της ιστοσελίδας να είναι το καταλληλότερο για αυτό που ψάχνει ο χρήστης.

 

Go to Top